Thursday, August 28, 2008

happy birthday to me XD


hehe.. sing a song first XD

happy birthday to me
happy birthday to me
happy birthday to sammy
happy birthday to me

wakakaka...soh poh....in fact dis song i received first for dis yr frm him....haha.....so bad...add another stupid sam(in chinese) in dat song @@ not wasting anytime(im exhausted now = =) i wanna put all pics in XD

(my bday night dinner .... my fav fried pasta frm my roommates XD muax~~!!)



(my bday cake...looks big here but its a small tiny lil cutie black forest flavoured cake^^ love it so much...frm my roommates with their "so-called-super-psychic-power" XD)


(hehe...present frm our miss stella XD guess wats inside??)


TADA~~!!!!

(a mickey cup~~~yay!!!)

哈哈 这个stella 昨晚突然告诉我 叫我喝多点水 我还以为zomok 原来啊 是要说 喝多点水 用她送的杯子就会记得她 想她了 哇咔咔咔 这样都可以 放心好了 我一定用的 嘿嘿 都拆出来了 还不用 XD

这就是我第一份生日礼物 还有更多的生日礼物哦....往下看~~!!!








(女孩特地抽时间出来画给我的blueberry flavoured蛋糕 好开心哦)


因为女孩本人不满意自己的图画(其实我够满足了 太开心了) 她就再画多一个可爱的生日小天使给我 XD 高兴死了 很高兴收到这份礼物

(可爱生日小天使来咯!!~~~太可爱了吧 么么~~)


接下来是我们堂堂meetoto之家的老人家阿嫲的生日礼物 grape flavoured的蛋糕 XD

(阿嫲的礼物~~好好吃的蛋糕哦~~!!!快吃肥我了 嘿嘿>.<)


一下就是我的亲爱的honey的蛋糕~~!!!strawberry flavoured的蛋糕 嘿嘿

(好大哦 吃不完啦 T________T 要的话跟我拿 还有剩 好好吃的哦!!~~XP)


好高兴 还有在这里祝笨笨生日快乐~~!!!小我一天的小妹妹 XD....其实27号还有很多事发生 但是一下写不出来 就只能当成回忆 我会永远记着这一天 (在kl的生日) muax 谢谢你们 爱你们哦~~!!我的朋友们 college朋友们 roommate们.....再次谢谢....muax~~~!!!





*sAmThEgReAt*

3 comments:

✖Minmin✖ said...

啊臭孙女!!!你是几够力的咯!!哦画的那个鬼东西根本没有用心去话的..你竟然...你......你.....T__T"早知道你会放上来哦就画好看点=.="
哦真的是乱乱来的叻,jorr...破坏哦的形象了==
哈哈哈..btw..还是祝你生日快乐^_^"
啊sis说的..18岁pok pok cui..哈哈..
要好好保养噢^_^"爱你..么么么..么死你~~wakaka..
mmmmuackzzzzzzzzzzzzz"

Anonymous said...

爱新觉罗☆马斯

祝你生日快乐先
记得要多喝水xD
你的蛋糕不错哦
哈哈哈哈哈
加油加油
明年就19岁了xD

Aiko 梁 said...

walao no ask my permit then post my draw to u de card...shy lo me..later ppl see liao lought me T___T
haizz..no post u oso post liao...
cincai la..u happy then enuff....
atleat u b'day still got cake eat..wahaha
happi b'day...
next year wish u again...