Wednesday, December 10, 2008

just feeling down

为什么脆弱时候
想你更多
如果你也听说

有没有想过我
想普通交朋友
还是你依然会心疼我

好多好多的话想对你说
悬着一颗心没着落
要怎么附和舍不得 又无可奈何
不能放纵爱你
就放过自己
爱情已经过了甜蜜期
多说也是无益
爱不爱我已经没关系
一点小伤而已
你可以很放心
我不会为了留你
都怪我 太不争气
我恨我爱你
我有你拿也拿不走的旧回忆
我可以一个人安静的忘记你
我恨你最后那一句
我爱你
我们说好决不放开相互牵的手
可现实说过有爱还不够
走到分岔的路口
你向左我向右
我们都倔强地不曾回头
我们说好就算分开一样做朋友
时间说我们从此不可能再问候
变成了一个影
隐藏了自己
爱情困难呼吸
我是沉默玩具
执着对你无限情
模糊我自己
不愿深深把爱情
输了你的游戏
为什么爱上你的人是我
为什么一厢情愿的人会难过
为什么对你舍不的人是我
爱上你
需要那真情意说在而情意
放手 放开所有
彼此更自由
放手 其实我绝非爱得不够
放手 豁出所有
还有这个好友已经 已经足够
You're the one who set it up now you're the one to make it stop
I'm the one who's feeling lost right now
Now you want me to forget every little thing you said
but there is something left in my head
I won't forget the way you're kissing
The feeling's so strong were lasting for so long
But I'm not the man your heart is missing
That's why you go away I know
Frozen inside without your touch,
without your love, darling.
Only you are the life among the dead.
I've been sleeping a 1000 years it seems.
I've got to open my eyes to everything.
Without a thought
Without a voice
Without a soul
Don't let me die here
*sAmThEgReAt*

2 comments:

Tεrrεñcε said...

只是路过,啊婶,这个是歌词?
我的部落格有空去走走
中文:http://www.wretch.cc/blog/terrencemy
英文:http://terrencemy.blogspot.com

sAmThEgReAt said...

-0- 对啊 歌唱
伤心时就是听这些了~